Kérdése van? 06 70 394 90 10

Városnézés

Budapest városnézés

A Parlament előtt elhaladva a Margit hídon kelünk át a Dunán, innen megyünk a Budai Várhoz, ahol elsétálunk a Halászbástyához és a Mátyás templomhoz, majd ezek után felmegyünk fényképezni a Gellért-hegyre. Az utat az Erzsébet-hídon átkelve folytatjuk a Hősök teréhez egy rövid sétára, ahonnan az Operaház és a Szt. István Bazilika előtt elhaladva jutunk vissza az InterContinental hotelhez.

Időtartam: 3 óra

Parlament látogatás

Kiváló lehetőség a magyar királyi korona megtekintésére az impozáns Parlament épületében egy kellemes körséta keretén belül. Magyarország legnagyobb épülete, a pompás neugótikus Parlament belsejének megtekintése mellett idegenvezetéssel egybekötve lehetőség van bepillantani a díszes ülésterembe és a lélegzetelállító lépcsőházba.

A Parlament fenntartja a jogot a látogatás lemondására bármikor!

Időtartam: 1,5 óra

Budapest városnézés és Parlament látogatás

/Különleges ajánlat, melyen 2000.- Ft-ot spórolhat!/

Elsőként megtekintjük a Parlament pompás neogótikus épületét, ahol idegenvezetéssel járjuk körbe a magyar királyi koronaékszereket, bepillantunk a díszes ülésterembe és körbejárjuk a lélegzetelállító lépcsőházat. Ezután a Margit hídon átkelve tovább indulunk a Budai vár felé, ahol lehetőség van a Halász bástya és a Mátyás templom körülötti sétára. Majd a Gellért hegyről megcsodáljuk a pesti panorámát. Az Erzsébet hídon tovább haladva jutunk a Hősök terére egy séta erejéig, végül az Operaház és a Szent István Bazilika megtekintésével zárjuk az utat.

Időtartam: 4,5 óra

Zsidó Ismeretterjesztő Budapest túra

Utazás a Duna parton, miközben meglátogatjuk a világ második legnagyobb zsinagógáját a Dohány utcában valamint bejárjuk a Zsidó múzeumot és Zsidó Kertet az Élet fája című munkával és a Hősök templomával. Ezt követően lehetőség van megebédelni a Kóser Étteremben. Ünnepnapokon és különleges alkalmakkor a túra szünetel.